به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: فردي كه با اخلال در سيستم بانكي با كارت‌هاي تقلبي از عابربانك‌ها پول برداشت مي‌كرد، از سوي پليس فتاي اصفهان دستگير شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار حسن كرمي در ارتباط با موفقيت‌هاي بزرگ پليس اصفهان در سال 90، به دستگيري يك هكر حرفه‌اي كه با ايجاد اخلال در سيستم شبكه بانك‌هاي كشور اقدام به برداشت‌هاي غيرمجاز از عابربانك‌ها مي‌كرد، اشاره و تصريح كرد: متهم ابتدا در چندين استان كشور با جعل كارت‌هاي عابربانك از حساب بانك‌ها به صورت غيرقانوني برداشت مي‌كرد كه در آخرين فعاليت خود به استان اصفهان سفر كرده و از چندين بانك در اين استان سرقت كرده بود و با تلاش ماموران پليس فتا در سر صحنه دستگير و از مخفيگاه وي نزديك به 400 كارت عابربانك آماده همراه مقاديري پول كشف و ضبط شد.

رئيس پليس استان با بيان اين‌كه اين هكر حرفه‌اي تنها در 3 روز بالغ بر20 ميليون تومان از عابربانك‌ها برداشت كرده بود، گفت: دستگيري وي در نوع خود يكي از پيچيده‌ترين عمليات پليسي بود كه به عنوان افتخاري براي پليس فتاي استان اصفهان ثبت شد.

دستگيري قاتل فراري در يونان

سردار كرمي با اشاره به همكاري و تعامل فرماندهي انتظامي استان اصفهان با پليس بين‌الملل (اينترپل) گفت: با همكاري اين فرماندهي با پليس بين‌الملل، حرفه‌اي‌ترين و قوي‌ترين مجرمان حتي در صورت فرار از كشور نيز دستگير و به كشور بازگردانده شده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: در همين زمينه يكي از مجرمان شروري كه اوايل سال 90 فردي را به قتل رسانده بود، به لطف خدا و همت ماموران در روزهاي پاياني سال با همكاري پليس بين‌الملل در كشور يونان شناسايي و دستگير شد كه بزودي به ايران بازگردانده و مجازات خواهد شد.



[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:32 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید